مشارکت های اجتماعی

EN

کشف انشعاب غیرمجاز تاسیسات، راه کارها و متدولوژی؟

کشف انشعاب غیرمجاز در شبکه تاسیسات مدفون در خاک دارای اهمیت می باشد، وجود این شبکه های غیرقانونی کنترل و مدیریت شبکه را دچار اختلال می نمایند.
کشف اشعاب غیرمجاز

کشف انشعاب غیرمجاز

کشف انشعاب غیرمجاز در شبکه تاسیسات مدفون در خاک دارای اهمیت بالایی می باشد زیرا وجود این شبکه های غیرقانونی کنترل و مدیریت شبکه را دچار اختلال می نمایند. از مهمترین تاثیرات مخرب انشعابات غیرمجاز می توان به تغییر پارامترهای شبکه در زمان اجرا و فاصله گرفت عملکرد شبکه از طراحی آن می باشد. افت فشار ، میزان مصرف نامتناسب با طراحی، آدگودگی های محیط زیستی به دلیل طراحی و اجرای عموما غیر اصولی این انشعابت از مهمترین تاثیرات می باشند.

لازم به ذکر است هزینه خدمات که دولت و شرکت های مربوطه به دارندگان انشعاب های غیرمجاز می دهند را دیگر افراد جامعه پرداخت می کنند و این معضل اجتماعی که در مشکلات مالی و فرهنگی جامعه ریشه دارد برای هر جامعه ای خسارت بار می باشد.

دستگاه‌ های لوله یاب کابل یاب های خطوط فلزی

به منظور کشف انشعاب غیرمجاز تاسیسات بر حسب آنکه این انشعابات فلزی هستند یا غیرفلزی راهکارهای متفاوتی وجود دارد. بطور کلی به منظور کشف سریع و دقیق انشعابات غیرمجاز روی خطوط فلزی لوله آب ، گاز ، کابل برق ، مخابرات و فیبرنوری دارای شیلد فلزی می توان از دستگاه های ” لوله یاب کابل یاب های فلزی ” EM Line Trace یا Metal Pipe & Cable Locator ها استفاده نمود. جهت اطلاعات بیشتر می توانید محصولات LT-8800 , PLG, MRT-700 را در لینک زیر مطالعه نمایید.

لوله یاب کابل یاب خطوط فلزی – فرآیند ارقام پرداز، آشکارساز زیرسطحی و ابزار دقیق (fap-company.com)

دستگاه‌ های لوله یاب کابل یاب های خطوط غیر فلزی

در صورتیکه جنس انشعاب غیرمجاز غیرفلزی باشد و یا از جنس شبکه اطمینان ندارید می توانید از تکنولوژی رادارهای نفوذ کننده در خاک استفاده کنید GPR (Ground Penetrating Radar) با این تکنولوژی می توانید تصویری گرافیکی از زیر سطح زمین داشته باشید و گاها محل حفاری و ترانشه کشیده شده را نیز تعیین نمایید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر مطالعه نمایید:

لوله یاب کابل یاب خطوط غیرفلزی – فرآیند ارقام پرداز (fap-company.com)

 

شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز مفتخر است با بیش از 21 سال تجربه در حوزه تولید و تامین سیستم های آشکارساز زیرسطحی و ابزار دقیق تاسیسات و با تجربه کشف بیش از 500 انشعاب غیرمجاز بر روی خطوط انشعابات مشترکین، خطوط اصلی و خطوط انتقال آب و نفت گاز و میعانات نفتی ، آماده ارائه راهکارهای دقیق و متناسب با نیاز شما باشد.

 

شرکت فرآیند ارقام پرداز (دانش بنیان تولیدی)

تولیدکننده آشکارسازهای زیرسطحی و ابزار دقیق تاسیسات

پیشرو و رهبر صنعت آشکارسازی زیرسطحی ایران

” یک دنیا تفاوت ، بی نهایت نوآوری ”

www.fap-company.com

sales@fap-company.com

021-57812

021-88909577