مشارکت های اجتماعی

EN

کانون آب و فاضلاب

شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز به کانون آب و فاضلاب پیوست

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آب و فاضلاب

با نظر به شرایط کم آبی کشور شامل کمبود بارش های فصلی، سرانه بیش از میزان مصرف استاندارد در بخش های خانگی، کشاورزی و صنعتی، در صد بالای هدر رفت در شبکه های توزیع و انتقال، مخاطرات موجود در حوزه تصفیه و تولید آب شرب از منابع گوناگون از جمله نمک زدایی آب دریا، ملاحظات مصرف انرژی در تولید آب، عدم تناسب رشد جمعیت و توسعه صنعت و کشاورزی با منابع موجود و توزیع نا متقارن منابع آبی کشور نسبت به تمرکز جمعیت و صنایع و……. نه تنها عرصه را بر پهنای کشور عزیزمان تنگ کرده بلکه تبدیل به معضلی منطقه ای و جهانی گشته است. این مهم سبب گشت تا کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آب و فاضلاب با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ذیل مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس و شروع به فعالیت نماید.

بدین روی نه تنها روشن است که زمان آزمون و خطا به پایان رسیده بلکه نیاز به بستر سازی هرچه سریعتر به منظور گشایش فضای همفکری و همکاری های بین تمامی ارکان فعال در این حوزه اعم از سازمان های تصمیم گیرنده ، دستگاه های مجری، انجمن های علمی و پژوهشگاه ها، دانشگاه ها و مجامع علمی داخلی و خارجی، اصناف و تشکل های مردم نهاد، بخش خصوصی و علل خصوص شرکت های فناور و دانش بنیان می باشد که نه تنها تضمین کننده حیات امروز کشور و رفاه آیندگان می باشد بلکه میتوان با استفاده از موقعیت منحصر به فرد کشور در منطقه ی درگیر بحران کم آبی خاورمیانه با بهره گیری از امتیاز تشابهات دینی، فرهنگی، زبانی، گذشته مشترک تاریخی و … زمینه صدور دانش و تکنولوژی به منطقه و فراتر از آن را فراهم آورد.

شرکت فرآیند ارقام پرداز (دانش بنیان تولیدی)

شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز بعنوان پیشرو و رهبر صنعت آشکارسازی زیرسطحی ایران، برترین تولید کننده ی تجهیزات با تکنولوژی بالا در حوزه ی آشکارسازهای زیرسطحی و ابزار دقیق تاسیسات در ایران می باشد. این شرکت بعنوان تولید کننده و صادرکننده تجهیزات کاهش هدررفت آب و نشت یاب های هوشمند آکوستیک آب در راستای توسعه فعالیت های خود و خدمت رسانی حداکثری به صنعت آب و فاضلاب کشور، عضو “کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار آب و فاضلاب” شد.

ما را در بخش معرفی اعضای این کانون دنبال کنید: اعضاء | کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار آب و فاضلاب (iranwatercenter.com) و از فعالیت ها و امکانات این کانون در آدرس زیر آشنا شوید:

 کانون آب و فاضلاب | کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار آب و فاضلاب (iranwatercenter.com)

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp