مشارکت های اجتماعی

EN

کارگاه عملی لوله یاب کابل یاب خطوط فلزی منطقه 6 عملیات انتقال گاز

کارگاه عملی لوله یاب کابل یاب خطوط فلزی منطقه 6 عملیات انتقال گاز
کارگاه عملی لوله یاب

دسته بندی مستندات: مطالعات موردی حوزه نفت و گاز

مجری: واحد فروش و بازرگانی شرکت فرآیند ارقام پرداز

منطقه 6 عملیات انتقال گاز- مرکز بهره برداری خطوط لوله بندرعباس

تاریخ: 26 مرداد 1401

لوله یاب کابل یاب خطوط فلزی LT-8800 قادر است با دقت بسیار بالا و زمان کوتاه به سادگی مسیر لوله مدفون در خاک را تا عمق 5 متر آشکارسازی نماید

لوله یاب کابل یاب هوشمند خطوط فلزی
مسیریابی کابل ها و لوله های مدفون در خاک

  • بررسی اجمالی ، طرح مشکل و ارائه پیشنهاد(Overview, Problem, FAP Solutions) :

تعیین محل دقیق لوله ها و کابل های مدفون و مشخص نمودن عمق و خط سیر لوله های مدفون از اطلاعات بسیار مهم و کاربردی در شرکت های شرکت های خطوط لوله انتقال گاز، موقعیت مکانی و توصیفی کاملی از شبکه لوله های مدفون خود نیازمند هستند. نشانه های فیزیکی بعنوان مشخص کننده خط سیر لوله ها حاوی اطلاعات کمی بوده و در بسیاری مواقع مفقود میشوند همچنین برجسته سازی خاک (گرده ماهی) بر روی لوله ها نیز با جابه جایی توسط افراد بومی (کشاورزان) و با خطای بالای همراه است.

نفت ، گاز و خطوط انتقال فرآورده های نفتی می باشند.

وجود نقشه های ازبیلت و یا سیستم های جامع اطلاعاتی تاسیسات GIS کافی نبوده و نیاز به ابزاری جهت تعیین وضعیت در محل با دقت بسیار بالا می باشد این مهم امکان تطبیق داده های نقشه ها و سامانه ها را با تاسیسات در محیط واقعی ایجاد خواهد کرد

شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز بعنوان رهبر و پیشرو صنعت آشکارسازی و ابزار دقیق تاسیسات کشور و تنها تولید کننده تجهیزات لوله یاب کابل یاب خطوط فلزی در کشور دستگاه های جدید و مدرن خود از سری LT-8800 را پیشنهاد می کند.

لوله یاب کابل یاب خطوط فلزی هوشمند مدل LT-8800 قادر است با دقت عمل بسیار بالا و زمان بسیار کوتاه به سادگی مسیر لوله های مدفون در خاک را تا عمق 5 متر آشکارسازی نماید و کاربر با دقت می تواند محل دقیق مرکز لوله ، عمق لوله ، جهت خط سیر لوله ، محل CAP و Bend را آشکارسازی کند.

تقاطع احتمالی لوله ها با دیگر تاسیسات زیرزمینی لوله و کابل با دقت بسیار بالا قابل تعیین می باشند.

با توجه به طراحی اپلیکیشن تخصصی ثبت مسیر لوله امکان ثبت محل آشکار شده توسط دستگاه بر روی نقشه های Google یا نقشه های سازمانی ایمن شرکت ها وجود دارد.

این اپلیکیشن قادر به تهیه خروجی و گزارش با خروجی های CSV, KML ,KMZ نیز می باشند که داده ها و عملکرد کاربر را مستقیم به نرم افزارهای GIS , AutoCAD منتقل می کند.

لازم به ذکر است با وجود امکان پیوست نمودن عکس و توضیحات به هر نقطه در هنگام مسیریابی و ثبت اطلاعات موقعیت مکانی یک ترکیب از اطلاعات مکانی و اطلاعات توصیفی شبکه فراهم میشود.

دقت عملکرد دستگاه در مد القایی و در عمق های مختلف بررسی شد و کارشناسان جهت آموزش مراحل مختلف را تکرار نمودند.

مسیریابی خطوط موازی و خطوط متقاطع با خط هدف، امکانات نرم افزاری ، مد کاری میکس فرکانسی جهت تزریق همزمان چند فرکانس ، ریموت کنترل دستگاه جهت تغییر فرکانس و توان عملکرد از راه دور تست و آموزش داده شد.

شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز با بیش از 21 سال سابقه فعالیت برترین تجهیزات آشکارسازی را ارائه می نماید و کلیه محصولاات تولیدی این شرکت 3 سال گارانتی ، 10 سال خدمات پس از فروش و آموزش رایگان تئوری و عملی در محل مشتریان دارد.

فرآیند ارقام پرداز

یک دنیا تفاوت ، بی نهایت نوآوری®