مشارکت های اجتماعی

EN

آموزش نشت یاب های هوشمند آکوستیک آب شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

آموزش نشت یاب های هوشمند آکوستیک آب شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
آموزش نشت یاب های هوشمند

دسته بندی مستندات: مطالعات موردی حوزه صنعت آب

مجری: واحد فروش و بازرگانی شرکت فرآیند ارقام پرداز

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – معدن چغارت - یزد

تاریخ: 20 دی 1401

آموزش و کارگاه عملی نشت یاب های هوشمند برای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران معدن سنگ آهن چغارت- یزد توسط تیم آموزش شرکت دانش‌ بنیان فرآیند‌ ارقام‌ پرداز

کشف نشت شبکه آبرسانی

نشت یابی خطوط آب صنعتی

  • بررسی اجمالی (Overview) :

    مراکز بزرگ صنعتی و صنایع پایه همچون صنایع ذوب آهن ، فولاد ، آلومینیوم، مس … شبکه آبرسانی وسیعی در بخش های صنعتی و مسکونی مجتمع های خود دارند و در بسیاری از بخش ها همچون سیستم های آبرسانی ، انتقال آب به حوضچه ها ، خنک کننده ها و … مشکلات نشت و هدررفت آب را تجربه می کنند.

  • مشکل (Problem):

    تنش های مکانیکی، فشردگی و فشار بر روی شبکه به دلیل عبور خودروهای سنگین ، تغییرات ناگهانی فشار آب و وقوع اثر ضربه قوچی یا Hammer Effect و دیگر عوامل محیطی و ویبریشن های محیط صنعتی از جمله دلایل ایجاد نشت در اتصالات و بدنه شبکه ی لوله های آب می شود. وقوع نشت در بلند مدت موجب نشست خاک، ایجاد محیط مناسب جهت اختلاف پتانسیل و خردگی دیگر تاسیسات و هددرفت آب میشود.

  • راه حل پیشنهادی (FAP Solutions):

    شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز با بیش از 22 سال سابقه تولید تجهیزات با تکنولوژی بالا بعنوان پیشرو و رهبر صنعت آشکارسازی کشور تنها صادر کننده نشت یاب های هوشمند آب و میعانات نفتی می باشد.

    پیشنهاد این شرکت جهت آشکارسازی سریع و دقیق نشت ها در محیط های صنعتی مشابه با معادن آهن ، صنایع مس ، فولاد و آلومینیوم و … دستگاه پیشرفته و هوشمند PERIJA PLUS می باشد این دستگاه با طراحی نوآورانه و با بهر گیری از تکنولوژی های روز جهان یک نشت یاب فوق دقیق تا عمق 5 مترمی باشد.

    وسعت بازه فرکانسی ، فیلترینگ آکوستیک جهت حذف نویزهای محیطی ، کیفیت فوق العاده بالای صدا و امکانات حرفه ای دستگاه یک راه حل هوشمندانه جهت نشت یابی نقطه ای و ژئوفون شبکه آب می باشد.

    لازم به ذکر است دستگاه پریجا پلاس دارای استانداردهای FCC, CE ,IC از آزمایشگاه UltraTech کانادا می باشد و در تا پایان سال 2022 به بیش از 14 کشور جهان صادر شده است.

    جهت آشنایی بیشتر و مقایسه مشخصات فنی دستگاه تولیدی این شرکت با برترین نشت یاب های جهان از وب سایت رسمی شرکت دیدن نمایید:

آموزش نشت یاب های هوشمند
آموزش نشت یاب های هوشمند
  • نتایج و فواید (Result and Benefit):

    کارشناسان شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز در تاریخ 20 دی ماه 1401 در محل معدن سنگ آهن چغارت استان یزد حاضر شدند. در ابتدا با هماهنگی با جناب آقای مهندس رسولی آموزش مفاهیم کاهش هدررفت آب ، مکانیزم نشت آب و انواع سیستم های نشت یابی بصورت تئوری آموزش داده شد.

    سپس با همراهی 5 تن از کارشناسان مجموعه جهت آمورزش عملی اقدام شده، سیستم عملکرد دستگاه ، کایه قابلیت ها و ویژگی های عملیاتی دستگاه در محیط واقعی آموزش داده شد و هر یک از کارشناسان با دستگاه بطور انفرادی تجربه نشت یابی آکوستیک را داشتند.

    به پیشنهاد کارشناسان در محیطی که شبکه آب به دلیل عبور خودروهای سنگین دچار شکستگی شده بود به طور میدانی مورد پیمایش قرار گرفت و توسط خود کارشناسان محل دقیق نشت مشخص شد. به دلیل عمق کمتر از 160 سانتیمتر لوله صدای بسیار واضح وجود داشته و تجربه ی خوبی برای کارشناسان ایجاد نمود لازم به ذکر با وجود بارندگی در زمان تست و وجود صدای شدید قطرات باران بر روی سطح تست همچنان فیلترینگ عالی دستگاه یک تجربه عالی از نشت یابی بی نقص و دقیق را فراهم نمود.

    در صورت نیاز به هرگونه مشاوره فنی با کارشناسان واحد فروش شرکت فرآیند ارقام پرداز در تماس باشید.

    3 سال گارانتی – 10 سال خدمات پس از فروش – پشتیبانی 24/7 و لیست کاملی از صدها مشتری نشت یاب آب این شرکت با رضایت کامل از عملکرد و پشتیبانی بخشی از تفاوت های ماست تا با ما بهترین ها را تجربه کنید.

آموزش نشت یاب های هوشمند
آموزش نشت یاب های هوشمند
آموزش نشت یاب های هوشمند
فرآیند ارقام پرداز

یک دنیا تفاوت ، بی نهایت نوآوری®