شرکت های مرتبط و تحت برند
Companies Under FAP Brand

شرکت های مرتبط و تحت برند

با هدف توسعه فعالیت ها و ارائه خدمات حداکثری در حوزه صنعت آشکارسازی و سیستم های اندازه گیری با تکنولوژی بالا، شرکت فرآیند ارقام پرداز اقدام به سرمایه گذاری خرید سهام یا تاسیس شرکت های با تخصص خاص در صنایع کشور نموده است. مجموعه شرکت های تحت برند شرکت فرآیند ارقام پرداز با آرمان ها و اهداف مشخص در پی ارائه بالاترین سطح خدمات فنی و مهندسی و تجهیزات پیشرفته در سطح استانداردهای بین المللی می باشند.

همچنین شرکت فرآیند ارقام پرداز به منظور تکمیل چرخه ی ارائه خدمات در حوزه ارائه تجهیزات پیشرفته حوزه صنعت و در راستای دستیابی به بالاترین سطح رضایت مندی مشتریان خود برخی خدمات فنی و مهندسی را نیز در کنار فعالیت شرکت های خود ارائه می نماید.

شرکت فرآیند زمین پرداز (سهامی خاص)

مجری پروژه های آشکارسازی زیرسطحی ، بازرسی تاسیسات مدفون، تست پوشش، کشف انشعابات غیرمجاز، کاهش آب بدون درآمد و نشت یابی آب ، گاز و میعانات نفتی، این شرکت با تکیه بر دانش سهامداران (شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز ، Fujitecom Inc ژاپن و جناب مهندس شاهرخ شبستری) و تیم حرفه ای و تجهیزات مدرن بطور تخصصی در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و آب کشور در حال خدمت رسانی می باشد.

جهت آشنایی و اطلاعات بیشتر از وب سایت این شرکت دیدن نمایید.

شرکت سامانه های پایش و کنترل ارس ایرانیان (سهامی خاص)

تولید کننده نشت یاب ها و آنالیزکننده های گاز ، سیستم های مونیتورینگ صنعتی (اندازه گیری ، حفاظت پیرامونی ، کنترلی)

این شرکت با ارائه راهکارهای نوآورانه و با تکنولوژی بالا در صدد ایجاد تحول در صنعت آشکارسازهای گازی و سیستم های اندازه گیری از راه دور و مونیتورینگ پیشرفته می باشد. سهامداران این شرکت (شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز و جناب مهندس پدرام رمادان) می باشند.

جهت آشنایی و اطلاعات بیشتر از وب سایت این شرکت دیدن نمایید.

مرکز آموزش های تخصصی شرکت فرآیند ارقام پرداز

یا آکادمی فرآیند ارقام پرداز به منظور تربیت متخصصی در حوزه ی صنعت آشکارسازی و سیستم های اندازه گیری پیشرفته و ابزار دقیق در سال  1401 راه اندازی شده و اولین مرکز آموزش حرفه ای خوزه فعالیت شرکت در صنایع کشور می باشد. این مرکز امیداوار است با همکاری دیگر شرکت ها و اساتید نیروهای متخصص در حوزه های آشکارسازی ، خردگی ، نشت یابی… تربیت نموده و موجب افزایش بهره وری در صنایع کشور گردد.

جهت آشنایی و اطلاعات بیشتر از وب سایت این شرکت دیدن نمایید.

فروشگاه اینترنتی کیف های صنعتی

با توجه به اهمیت نگهداری و حمل تجهیزات الکترونیکی با تکنولوژی بالا بصورت ایمن شرکت فرآیند ارقام پرداز با هدف ارائه راهکار مناسب و مطمئن به مشتریان خود و کلیه فعالان صنعت این فروشگاه اینترنتی را تاسیس نموده و در حال این فروشگاه یکی از مراکز تامین کیف های ضدآب و ضدضربه صنعتی در کشور می باشد.

جهت آشنایی و اطلاعات بیشتر از وب سایت این شرکت دیدن نمایید.

پیشنهاد همکاری تحت برند فرآیند ارقام پرداز

در صورتیکه شرکت شما در حوزه های High-Tech تولیدی صنایع الکترونیکی، مخابرات و کنترلی و یا نرم افزاری فعالیت دارد و تمایل به همکاری تحت برند شرکت فرآیند ارقام پرداز دارید خواهشمند است از طریق درگاه زیر پیشنهاد و اطلاعات فعالیت اقتصادی خود را جهت بررسی و هماهنگی ارائه بفرمایید.

نام(Required)
Max. file size: 50 MB.