مشارکت های اجتماعی

EN

آموزش دستگاه‌های نشت یاب هوشمند به آب و فاضلاب استان فارس

آموزش دستگاه‌های نشت یاب هوشمند به آب و فاضلاب استان فارس

آموزش دستگاه‌های نشت یاب هوشمند به آب و فاضلاب استان فارس

جلسه تست ميداني‌، آموزش و تحويل

دستگاه‌های نشت یاب هوشمند آب PERIJA PLUS و PERIJA MINI VPRO به شرکت آب و فاضلاب استان فارس

️شرکت دانش بنیان تولیدی فرآیند ارقام پرداز

رهبر و پیشرو صنعت آشکارسازی زیرسطحی، نشت‌یاب خطوط آب و ابزار دقیق تاسیسات همراه با ارائه برترین تجهیزات این صنعت، آموزش‌های رایگان، دوره‌های حرفه‌ای و اپلیکیشن‌های تخصصی نشت‌یابی را نیز ارائه می‌نماید.

دستگاه‌های نشت یاب

نشت یاب های حرفه ای شبکه تاسیسات توزیع و انتقال آب و مشتقات نفتی در این بخش ارائه شده است. انواع نشت یاب های آکوستیک ، رادیویی (کرولیتور) ، لاگرها … با بالاترین تکنولوژی و قابلیت های میدانی. تجهیزات تخصصی در حوزه کاهش هدررفت آب و کشف نشت در شبکه توزیع و انتقال میعانات نفتی راهکارهای هوشمند ارائه شده می باشند.
نشت یاب آب هوشمند و صنعتی آب مدل PERIJA PLUS با طراحی منحصربفرد و آرگنومیک، با استفاده از سنسور پیشرفته و قدرتمند پیزوالکتریک خود توانایی کشف نشت های آب و میعانات نفتی تا عمق 5 متر را دارا می باشد. عمق آشکارسازی دستگاه به فشار سیال ، جنس لوله و خاک ، قطر لوله و عوامل متعددی مرتبط می باشد. این دستگاه بطور تخصصی مناسب کلیه جنس لوله ها فلزی و غیرفلزی (PE, PVC, GRP…) می باشد.

دستگاه PERIJA Mini VPRO یک محصول حرفه ای از سری دستگاه‌های نشت یاب و منحصربفرد با سنسور داخلی بسار حساس و قدرتمند می باشد با طراحی آرگنومیک، نوآورانه و تکنولوژِی ساخت فشرده با قابلیت های خاص، این محصول راهکاری مطمئن و آسان جهت نشت یابی آکوستیک شبکه آب می باشد. این دستگاه نشت یاب می تواند به تنهایی و یا با اتصال بلوتوث به تلفن و تبلت های هوشمند اندروید عمل نماید، کاربر می تواند با برقراری ارتباط بی سیم بین دستگاه و گوشی هوشمند خود با بهره گیری از اپلیکیشن PERIJA Mini APP نمایشگر و کنترل دستگاه را در دست گرفته و علاوه بر نشت یابی از قابلیت منحصربفرد سیستم ” قضاوت اتوماتیک وجود و شدت نشت آب” نیز بهره مند شود.

ویدیوهای های مرتبط

دستگاه‌های نشت یاب