مشارکت های اجتماعی

EN

گارانتی، تعمیرات و سرویس دوره ای

گارانتی، تعمیرات و سرویس دوره ای

کلیه محصولات تولیدی شرکت فرآیند ارقام پرداز دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند ، واحد تعمیرات و پشتیبانی فنی زیرمجموعه واحد تولید شرکت فرآیند ارقام پرداز با هدف نگهداری تجهیزات مشتریان در بالاترین سطح کیفی و عملیاتی بصورت سالیانه خدمات سرویس فنی را ارئه می نماید. تعمیرات تجهیزات در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت از اهداف این بخش می باشد. بر اساس سیاست های فنی شرکت هرگونه ارتقاء و به روزرسانی در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری محصولات پس از اطلاع به مشتریان و دریافت تایید بطور رایگان در هر ارجاع تعمیرات یا سرویس سالیانه انجام می گردد. در این بخش با خدمات این واحد بیشتر آشنا میشوید.
آخرین وضعیت خدمات انجام گرفته و یا در حال انجام ، سابقه و کلیه اطلاعات مرتبط با هر مشتری در بخش اختصاصی هر مشتری در “باشگاه مشتریان” وجود دارد و بطور پیوسته به روز رسانی می گردد. از پنل خود در باشگاه مشتریان دیدن بفرمایید.

 

به منظور استفاده از خدمات در بخش سرویس سالیانه محصولات ، تقویم خدمات شرکت را در وب سایت شرکت دانلود نمایید و یا در کانال های رسمی شرکت در فضای مجازی مشاهده نمایید. اطلاعات کامل را از واحد فروش شرکت نیز می توانید درخواست نموده و یا در باشگاه مشتریان و پیج اختصاصی خود بدست آورید.

ایرادات زیر جزء پوشش خدمات گارانتی شرکت فرآیند ارقام پرداز نمی باشد:

-عیوب باتری ( سولفاته شدن باتری های آلکالاین و یا عیوب باتری های قابل شارژ)

-شکستگی ، پارگی کابل ها ، سوختگی حاصل از قرارگیری در مجاورت آتش ، آسیب از محیط اسیدی و مواد شیمیایی

-هرگونه عیوب حاصل از استفاده و نگهداری غیر اصولی و خارج از شرایط ارائه شده در دفترچه کاربری دستگاه

یادآوری: کلیه ایراداتی که در زمان ارجاع دستگاه و یا پس از آن مشخص شود که به دلایل مشکلاتی در طراحی و تولید محصول بوده است جزء خدمات گارانتی قرار گرفته و موارد گذشته آن نیز به خدمات مشتریان بعنوان تعهد شرکت اضافه می گردد.

خدمات گارانتی محصولات در شرایط زیر مطابق با قوانین شرکت از بین می رود و دستگاه از خدمات گارانتی خارج میشود:

-باز شدن بدنه دستگاه با هدف تعمیرات فرد یا شرکتی به غیر از واحد تعمیرات شرکت فرآیند ارقام پرداز

-باز شدن بدنه دستگاه با هدف مهندسی معکوس و بازخوانی اطلاعات طراحی

-مخدوش نمودن شماره سریال و عدم امکان تشخیص مالکیت واقعی دستگاه

لازم به یادآوریست از نظر شرکت فرآین ارقام پرداز مالک تجهیزات درخواست کننده خدمات گارانتی ، تعمیرات و سرویس خریدار اولیه مطابق با مستندات شرکت است و تنها در صورت وجود مستندات انتقال و فروش تجهیزات و به شخص یا شرکت دیگر امکان ارائه تجهیزات و یا اطلاعات به درخواست کننده وجود دارد و شرکت مستقیم با خریدار اولیه تجهیزات تماس برقرار می نماید.

 

 

فرم درخواست خدمات گارنتی ، تعمیرات و سرویس سالیانه

مرحله 1 از 2

مشخصات فردی