مشارکت های اجتماعی

EN

همایش مشترک آب و فاضلاب و ژاپن

همایش مشترک آب و فاضلاب و ژاپن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سومین همایش مشترک مرکز همکاری‌های خاورمیانه ژاپن JCCME و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور سفیر ژاپن در ایران و مدیرعامل و معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در تهران آغاز به کار کرد.

در این راستا، هاشم امینی، معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه این همایش به مسئله سطح دانش مدیران صنعت آب و فاضلاب اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت ارتقاء سطح دانش مدیران و کارشناسان بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب و به منظور استفاده از تجربیات کشور توسعه یافته ژاپن، سومین همایش مشترک با موضوعات کاهش هدررفت آب و نشت یابی، مدیریت دارایی‌های فیزیکی و بازچرخانی پساب با همکاری مرکز همکاری‌های خاورمیانه‌ ژاپن طی ماه‌های گذشته برنامه ریزی و هماهنگ شد.

شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز، بعنوان پیشرو و رهبر آشکارسازی زیرسطحی ایران، در این همایش حضور داشت و نسب به معرفی محصولات تولیدی جدید خود در زمینه کاهش هدررفت آب و نشت یابی نمود.

 

اهمیت همکاری بین‌المللی در بخش آب و فاضلاب

امینی ضمن ‌بیان اهمیت به‌روز شدن سطح دانش کارشناسان آب گفت: اهمیت و ضرورت ارتقاء سطح دانش کارشناسان و بهره برداران در صنعت آب و فاضلاب به منظور انجام فعالیت های موثر و مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا از نتایج این برنامه است.

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با تداوم برگزاری همایش‌های مشترک با کشورهای توسعه یافته گام های موثری در زمینه ارتقاء صنعت آب و فاضلاب در کشور ایران برداشته می‌شود.

تاریخ: 26 مهر 1401

تا 26 مهر 1401

محل برگزاری: موسسه فرهنگی ورزشی آب و فاضلاب تهران

رویدادهای مرتبط

اطلاع رسانی رویداد

نام(Required)