مشارکت های اجتماعی

EN

تشخیص خرابی کنتور آب

دستگاه تست عملکرد کنتور آب FAP-SENSE از سیستم های تست و اندازه گیری مخصوص شرکت های آب و فاضلاب می باشد. این سیستم با بهره گیری از دقیق ترین سنسورهای فلو و فشار سیستم هوشمندی و بسیار دقیقی را جهت تست و آزمایش کنتورهای کلاس C با R=160 یا کلاس های پایین تر در اختیار قرارداده است.

تشخیص خرابی کنتور آب

دستگاه تست عملکرد کنتور آب FAP-SENSE بدلیل عدم استفاده از قطعات متحرک مکانیکی در بخش اندازه گیری فلو با مرور زمان هرگز دچار خطا نمی گردد و بر خلاف دیگر دستگاه های تست عملکرد کنتور با سیستم قرائت مکانیکی همواره یک مرجه اندازه گیری صحیح و قابل اطمینان می باشد.

این دستگاه که با طراحی یکپارچه و صنعتی قابلیت های منحصر به فرد را دارا می باشد و به سنسور فلو داخلی فوق دقیق UF25B100 و سنسور فشار داخلی دقیق IPSU-GP150 مجهز شده است، پشتیبانی از تست های Q start, Q1 , Q2 , Q3 با صفحه نمایشگر تمام رنگی 5 اینچی با امکان نمایش در زیر نور خورشید از خصوصیات این محصول می باشد.

مقادیر حداقل، حداکثر و میانگین فلوی عبوری و فشار آب در هر تست از ویژگی های منحصربفرد این دستگاه تست عملکرد کنتور آب (تشخیص خرابی کنتور آب مشترکین) می باشد که برای اولین بار در کشور توسط شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز تولید و ارائه گردیده است.

تشخیص خرابی کنتور آب امروزه یکی از دغددغه های اصلی شرکت های آب و فاضلاب در کشور می باشد که دستگاه تست کنتور FAP-SENSE توانسته پاسخگوی نیاز شرکت های آب و فاضلاب کشور  باشد.

شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز
یک دنیا تفاوت، بی نهایت نوآوری