مشارکت های اجتماعی

EN

عیب یابی لوله با دستگاه

عیب یابی لوله با دستگاه یکی از نیازهای متداول و روزمره شرکت های تاسیسات می باشد. با توجه به وجود سیستم حفاظت کاتودیک بر روی شبکه لوله های توزیع ، اصلی و انتقال نفت ، گاز وو میعانات نفتی ، وجود عیب بر روی عایق لوله های می تواند موجب خسارات جبران ناپذیری در شبکه تاسیسات مدفون شود.
عیب یابی لوله با دستگاه

عیب یابی لوله با دستگاه، تکنیک ها و راه کارها؟

عیب یابی لوله با دستگاه یکی از نیازهای متداول و روزمره شرکت های تاسیسات می باشد. با توجه به وجود سیستم حفاظت کاتودیک بر روی شبکه لوله های توزیع ، اصلی و انتقال نفت ، گاز وو میعانات نفتی ، وجود عیب بر روی عایق لوله های می تواند موجب خسارات جبران ناپذیری در شبکه تاسیسات مدفون شود. در وصرت وجود عیب در پوشش لوله های مدفون و عیب عایق آنها بدنه لوله های با خط تماس داشته و ولتاژ حفاظت کاتودیک در خاک تخلیه میشود و این موضوع موجب فرسایش و ایجاد نشت در شبکه می شود و خسارات وسیع مالی ، افت فشار و آلودگی های محیط زیستی ایجاد می کند.

تکنیک های متعددی در عیب یابی لوله با دستگاه وجود دارد، تکنیک DCVG (Direct Current Voltage Gradient) و تکنیک جدیدتر ACVG (Alternating Current Voltage Gradient) که می توانیدآن را درمطرح ترین دستگاه در این حوزه مشاهده نمایید، دستگاه پرقدرت PCMx (Pipe Line Current Mapper) که در کشورمان بسیار پرطرفدار می باشد و شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز یکی از تامین کنندگان اصلی این محصول در کشور می باشد. به منظور اطلاعات بیشتر می توانید در لینک زیر اطلاعات بیشتری دریافت نمایید و یا با کارشناسان واحد فروش تماس داشته باشید:

تست پوشش و عیب یاب عایق لوله و کابل – فرآیند ارقام پرداز (fap-company.com)

شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز مفتخر است با بیش از 21 سال تجربه در حوزه تولید و تامین سیستم های آشکارساز زیرسطحی و ابزار دقیق تاسیسات بعنوان پیشرو و رهبر صنعت آشکارسازی ایران محصولات متعددی را بر حسب نیاز آن مجموعه محترم پیشنهاد نماید. همچنین می توانید آموزش های تخصصی عیب یابی پوشش و عایق لوله ها و کابل های مدفون در خاک را در مرکز آموزش های تخصصی آشکارسازی زیرسطحی این شرکت دریافت نمایید.

 

شرکت فرآیند ارقام پرداز (دانش بنیان تولیدی)

تولیدکننده آشکارسازهای زیرسطحی و ابزار دقیق تاسیسات

پیشرو و رهبر صنعت آشکارسازی زیرسطحی ایران
” یک دنیا تفاوت ، بی نهایت نوآوری “

www.fap-company.com

sales@fap-company.com

021-57812

021-88909577